دى جى ميوزيك DjMuSiC

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بك يا: زائر فى منتدى دى جى ميوزيك

يوميات شراب بصوابع, لونه ابيض الجزء الأول

70MS
    70MS
    عــــضـــو مــيــوزيــكــانــى شـــغــــال
     عــــضـــو مــيــوزيــكــانــى شـــغــــال

ذكر
    البــلــد : مصر
    توقيع المنتدى : يوميات شراب بصوابع, لونه ابيض الجزء الأول 15781610

يوميات شراب بصوابع, لونه ابيض الجزء الأول Empty يوميات شراب بصوابع, لونه ابيض الجزء الأول

مُساهمة من طرف 70MS السبت أغسطس 04, 2007 12:07 am

~*¤ô§ô¤*~*¤ô§ô¤*~يوميات شراب بصوابع, لونه ابيض~*¤ô§ô¤*~*¤ô§ô¤*~

موساء الخير عليكو . انا مش شايف حد هو فى حد هنا يعنى ولا هقعد اكلم نفسى ايه الصباح اللى مش باينله قمر ده طيب مادام مفيش حد بيرد عليا انا هكلم نفسى
    اعرفكم بنفسى بقى انا الاستاذ شراب الابيض ( ملحوظة ابيض ده كان يوم ما اشترونى دلوقتى مش عارف لونى بقى ايه) انا ساكن فى شقة اربع قوض وصالة بمنافعهم طبعا مش وقت الذكاء يشتغل :: دى شقة صاحب اعفن رجل فى التاريخ الاخ الاستاذ الللى بيلبسنى ومع تمنياتى لكل اخواتى الشرابات فى الكرة الارضية ان هما يبعدوا عن الصوابع دى وينضموا الي فى حركة الاعتصام عن ان البنى ادمين اللى شكل اللى بيلبسنى ده يبقى عندهم شربات
    واهم مطالبنا اللى احنا بنطلبها
    1- ضرورة غسل الرجلين وخاصة بين الصوابع عشان احنا اللى بنشمها وبتخلينا مش مركزين خالص :
    2- عدم لبسنا فى الصيف بيتهيالى يعنى الواحد مننا بيبقى طايق نفسه بالعافية مش ناقصين بقى حد يدوس علينا كمان
    3-ضرورة استحمامنا 3 مرات فى الاسبوع يعنى يوم ويوم عشان ريحتنا تفضل حلوة
    4-ضرورة معاملتنا كويس يعنى مش نتقلع من الرجلين ونترمى تحت اى كرسى
    واتفقت انا والشرابات جيرانى بتوع اخوات صاحبى المعفن ان احنا هنزغزغ كل اللى يلبسنا ومش هنرضى نستحمى ابدا حتى لو تم ذلك بالقوة الجبرية وذلك ( خلوا بالكوا معايا ) عشان لن نصبح شرابات معفنة بعد اليوم
    ولذلك فقد تم الاتى
    انه فى اليوم الاول من اعتصامنا بدأنا فى زغزغة البشريين مما ادى الى اضحاكهم فى الشارع بدون سبب والناس بتتفرج عليهم ورغبتهم فى قلع الجزمة واحنا فى الشارع وكان هذا اول انتصار لنا وقد تم ذلك فى مالكى المعفن واخواه فى اثناء الحرم الجامعى وفى وسط زميلاتهم البنات وده خلانا فرحانين قوىورغبة كل شراب مننا الى ان يزغرط ويرقص 15 بلدى :
    وانتهى اليوم الاول فى الجامعة بسلام وانتظرونا بس بعد ما تغسلوا رجليكو الاول فى اليوم التانى وما فعلناه من اعتصام وفضايح لمالكينا وما كان مصيرنا فى النهاية ابطال اكي يوميات شراب بصوابع, لونه ابيض الجزء الأول Rolleyes د

أنتظرو الجزائى الثانى من القصه

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 12:57 pm